Hummermuseet Kvitsøy

Ytst i fjorden mellom Karmøy og Randaberg ligg idylliske Kvitsøy, den minste av kommunane i Ryfylke. Øya husar eit av dei flottaste museumsanlegga til Ryfylkemuseet. Kvitsøy hummermuseum vart opna i 2013 og har utstillingar om hummarfisket, fiskenæringa og livet på øya. Hovudutstillinga fortel historia om hummaren og om fisket og handelen med den. Kvitsøy har vore kjent som eit senter for hummarfiske, men yrkesfiskarane fiska òg etter sild, brisling og reker. Havet har altså alltid vore grunnleggjande for busettinga på Kvitsøy, og i museet kan du òg sjå ei utstilling om dagleglivet som fiskar på øya. Museet husar òg innbuet av ein tradisjonell fiskarheim, og ei utstilling som vier seg til båtar og motorar. I tillegg skiltar museet med ei solid samling reiskap knytt til fiskenæringa.